Reklamáció kezelés

Problémák, vevői reklamációk sajnos előfordulnak a mindennapok során. Nem öröm, ha vevői reklamáció érkezik a céghez, de minden egyes reklamáció egy lehetőség arra, hogy tanuljunk a hibánkból és egy jobb, robosztusabb rendszer építsünk ki. Valljuk, hogy az emberek azért hibáznak, mert a rendszer megengedi a számukra, és nem azért, mert hibázni akarnak.

Az OEM és TIER1 vevőknek megvan a saját elvárásuk arra vonatkozóan, hogy a reklamációkat hogyan, milyen módszerrel kell kivizsgálni és dokumentálni. Abban az esetben, ha nem az elvárt módon történik a reklamáció kezelése, többlet költségek merülhetnek fel a vevő irányából a beszállító felé.

Munkatársaink szoros munkakapcsolatban állnak a főbb OEM és TIER1 cégekkel, így jól ismerik az általuk elvárt technikai és kommunikációs elvárásokat a reklamációk kezelése/kivizsgálása során.

Kérjük lépjen kapcsolatba velünk, ha segítségére lehetünk. Az idő ebben az esetben is pénz, minél előbb a segítségére lehetünk, annál több pénzt tudunk megspórolni Önnek.